Tussenschoolse opvang Sportfever

Welkom op de Bavinckschool.

Sportfever kinderopvang coördineert de tussenschoolse opvang (TSO) voor de Bavinckschool. Overblijven is hét moment om even lekker te spelen of juist om tot rust komen. Tijdens de pauze komen kinderen tot ontspanning, maar worden zij ook geprikkeld tot creativiteit, beweging, spel en contacten. Door de begeleiding van een complete kinderopvang organisatie en een lopende structuur kunnen we samen de veiligheid waarborgen voor alle kinderen die overblijven op de Bavinckschool.

Wilt u meer informatie over de TSO dan kunt u het welkomstpakket hier bekijken

Wij wensen u en uw kind een plezierige tijd op de Bavinckschool toe!

Met vriendelijke groet, Marleen Zuurbuur
Sportfever coördinator TSO Bavinckschool
tso@sportfever.nl
maandag t/m vrijdag van 11.45-13.15 aanwezig op de Bavinckschool tel: 023-2100300

SportBSO de Kickies
Sportfever is een sportieve naschoolse opvang voor kinderen vanaf 4 jaar tot 13 jaar met energie voor 10! De locatie is gevestigd in het clubhuis van voetbalclub Haarlem Kennemerland en ligt naast het voormalig HFC Haarlem stadion. Een plek dus met veel historie. Op de Sportfever BSO kom je spelenderwijs in aanraking met heel veel verschillende sporten. Leer de basistechnieken van hockey, surfen, dansen, honkbal, tennis, rugby, paardrijden en nog veel meer sporten! Heeft u behoefte aan het hele jaar buitenschoolse opvang, juist slechts tijdens de schoolweken of bijvoorbeeld 48 weken per jaar? Sportfever geeft u de keuze! Kijk op de website naar het prijsbeleid.

Een naschoolse opvang puur en alleen gericht op sport en spel in de buitenlucht. Hoe lekker is dat!